Avatar billede dallezuper Nybegynder
10. marts 2007 - 01:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort driver, vista? hjælp

Hejsa,

Har installeret vist home prem. Men kan simpelthen ikke få nogle af nvidias drivere til at genkende mit grafikkort.
Jeg har en zepto 2314w, og der skulle gerne sidde et 6250 go geforce i den.

Er der nogen der kan hjælpe her, er ved at være desperat. (får ondt i øjnene af ikke at have mig grafikkort install.)

Mener også der findes et eller andet program, der kigger ens com igennem for driver mangler og så henter fra en database?

På forhånd tak.,
Avatar billede spuncut Nybegynder
10. marts 2007 - 02:11 #1
Avatar billede dallezuper Nybegynder
10. marts 2007 - 17:57 #2
Takker. det virkede. læg et svar. =)

Du ved vel ikke hvordan det kan være at msn starter sindsygt langsomt op i vista. og nogle gange starter det slet ikke. har slået firewall fra i windows.
Avatar billede spuncut Nybegynder
10. marts 2007 - 18:16 #3
...Svar...

Jeg kender desværre ikke meget til vista, men M$ kan
umuligt ha' lavet en firewall som er bedre end Zonealarm.
Du kan med tcpview se om mesenger prøver at forbinde...
og hvis den gør det så er det uden tvivl firewallen
som laver ballade.
Det kan også være at du måske skal opgradere messenger...
Avatar billede spuncut Nybegynder
10. marts 2007 - 18:17 #4
Avatar billede dallezuper Nybegynder
10. marts 2007 - 18:18 #5
takker. jeg prøver. har hentet msn 8.1 version. skulle være den nyeste.