Avatar billede sandfeld Novice
10. marts 2007 - 00:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søgeformular til den side som formularen findes på

Hej med jer!

Kan I mon hjælpe mig med denne søgeformular??
- det er muligvis ikke den rigtige som jeg har fundet...

Det som den skal kunne er at finde et bestemt ord eller sætning på den konkrete side som jeg har indsat den på...
Jeg vil ikke have den til at søge på hele internettet efter det som jeg skriver i søgefeltet...
I stedet skulle resultatet gerne blive at når jeg skriver noget i søgefeltet så bliver det hvis det findes på siden markeret med "blåt" altså ligesom hvis jeg selv havde markeret det konkrete søgeord med musen...

Formularen som jeg har fundet kommer her...

<tr><td><form name="querybox" method="get">
<input type="hidden" name="region" value><input type="hidden" name="rpp" value="20"><input
type="hidden" name="timeout" value="10"><input type="hidden" name="hpe" value="10"><p>Søg efter noget på denne side
<br>
<input type="text" name="general" value size="11"><font SIZE="-1" FACE="Arial,Helvetica"><br>
<br>
<input value="Søg nu" type="submit"></font></p>
</form>
Avatar billede roenving Novice
10. marts 2007 - 01:16 #1
-- tjah, det er jo at søge i teksten på siden, erstatte det fundne med en span, der vises, som et søge-resultat vil vises og scrolle dertil ...

-- lige nu er det ikke til mit humør, men jeg ved da også, at det er lavet mange gange før, så det må du kunne finde !-)
Avatar billede sandfeld Novice
10. marts 2007 - 23:29 #2
Lukker lige spm. og opretter et nyt og omformulerer mit spm..... måske det få roenving og evt. andre til at komme i bedre humør... :-)