Avatar billede lexlother Nybegynder
09. marts 2007 - 11:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikker starte viste comp. op

Installerede vista uden problemer - ville så lige lægge Alcohol 120 ind (virkede med jo med XP) - fik også en driver advarsel, men hva' det går jo nok tænkte jeg.
pludselig rebootede comp. og når den kommer til vinduet hvor man skal indtaste bruger kode rebooter den igen....og igen og igen.
Her kommer problemet så. i vinduet hvor man kan starte i fejlsikret tilstand kan jeg ikke bruge tastaturet. men kun sidde og kigge på de 30 sek nedtælling !!
Nå men så geninstallerer jeg da bare...men her skal man trykke 'enter' for at boote fra dvd...og det kan jeg heller.
prøvede så at gå ind i bios...her kan jeg GODT bruge mit tastatur som forøvrigt er trådløst...her ændrede jeg så den kun kunne boote fra dvd...men det virker åbentbart ikke nu om dage:)...den starte stadig op i vista...så lang tid det varer !!
har prøve med et tastatur med ledning, dog med usb stik. Får fat i et gammelt dags tastatur med rundt stik i aften...men hvis DET heller ikke virker hvad pokker kan  jeg så gøre ???
Avatar billede lexlother Nybegynder
09. marts 2007 - 11:52 #1
undskyld slåfejl - jeg lærer aldrig at skrive på en laptop ;)
Avatar billede lexlother Nybegynder
09. marts 2007 - 17:42 #2
Med et alm tastatur kan jeg så starte op i fejlsikret tilstand - men her rebooter den også !

og det gør den også vad dospromt !!
Avatar billede lexlother Nybegynder
09. marts 2007 - 17:56 #3
men nu kan jeg da trykke 'any key' for at boote fra dvd'en

Jeg er i gang med at geninstallerer nu

tråd lukket og slukket ;)