Avatar billede denskalledemunk Nybegynder
28. maj 2001 - 21:31 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Er whitehat gået ned permanent?

Eller? Jeg får ikke engang svar fra webmaster...:0(
Avatar billede repsac Nybegynder
28. maj 2001 - 21:54 #1
Jeg som bruger har i hvert fald ikke fået noget at vide pr. mail, så mon ikke bare det er et nedbrud (som altid)?
whitehat er en service, ja ... men kvaliteten af denne service ... *tsk* *tsk*
Brug i stedet www.f2s.com hvis du har brug for MySQL eller andre DB-løsninger.
www.friserverplads.dk kan være atraktiv for den som ikke vil bruge MySQL og ønsker noget dansk ...
Avatar billede denskalledemunk Nybegynder
28. maj 2001 - 23:25 #2
Den har været nede i en uge, mindst. Ved du om en anden fri server der har (tilnærmet) ubegrænset lagerplads?
Avatar billede sukos Juniormester
28. maj 2001 - 23:39 #3
Avatar billede repsac Nybegynder
30. maj 2001 - 14:44 #4
på portland får du da kun 15MB, på f2s får du 20MB ...
Hvis du har brug for plads og kan acceptere rekvalmer: www.50megs.com ... :)
Avatar billede dallez Nybegynder
13. juni 2001 - 03:15 #5
Whitehat er ikke gået ned.!!! Den er bare midlertidigt lukket på grund af et besøg af en hacker.!!