Avatar billede tikkaog2 Nybegynder
09. marts 2007 - 09:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash-filen forsvinder, når siden uploades

Vi er igang med et projekt, hvor vi skal bruge flash på et website (www.preuss-design.dk). Problemet er, at når vi uploader sitet til serveren, vises flashen ikke, og der står: Udført, men fejl på siden. Og: I linje 39: et objekt var ventet. I linje 39 starter flash - embed koden.
Prøver vi offline, vises filen, men når man klikker på den (link tilbage til forsiden)forsvinder flashfilen, og fejlkoden vises. Der er ingen her på skolen, der ved hvad der er galt. Kan I hjælpe?
Avatar billede skovge Novice
12. marts 2007 - 08:06 #1
Ser ud som om der måske er lidt rod i det her (bla. dobbelt erklæring af type og mellemrum i stien):

<script src="../../temaprojekt 3/web/Scripts/AC_RunActiveContent.js" type="text/javascript"></script>
<link href="css/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
<script type="text/JavaScript">

Prøv lige med:
<script type="text/JavaScript" src="AC_RunActiveContent.js"</script>
<link href="css/style.css" rel="stylesheet" type="text/css" />

- forudsat at filen AC_RunActiveContent.js ligger i roden af jeres webfolder (for I har selvfølgelig husket at uploade den?) - ellers så kopier den hertil/lav en gyldig url.

....og så er det iøvrigt en rigtig dårlig måde at inplementere flash på I bruger, da IE ikke kan lide objekter, så skal de først aktiveres ved click på objektet (der kommer en ramme rundt om objektet) - prøv at se mit svar i denne tråd for en meget bedre løsning:
http://www.eksperten.dk/spm/709739
Avatar billede tikkaog2 Nybegynder
12. marts 2007 - 08:46 #2
Du havde sør'me ret! Fedt, det virker. Tak!
Avatar billede skovge Novice
12. marts 2007 - 09:46 #3
Fint - så tillader jeg mig at ligge et svar!    :-)
Avatar billede tikkaog2 Nybegynder
12. marts 2007 - 11:26 #4
Selvfølgelig!