Avatar billede hvaskerder Nybegynder
08. marts 2007 - 20:24 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

ændre på tekst i flash

Hej..

Jeg sidder med en linie inde fra animationer.dk som jeg egentligt gerne ville bruge til en scenepræsentation.. Mit problem er bare at jeg gerne vil ændre teksten, så der står cold drinks istedet for cool links.. Kan det lade sig gøre??

Linket; http://www.animationer.dk/ det er så under lines i toppen og nr. 11 i venstre kolonne. :D

Håber der er nogen der gider hjælpe med det her.. :D
Avatar billede albani Nybegynder
08. marts 2007 - 22:08 #1
Der er ikke tale om en flash fil... men en GIF fil... og til spørgsmål om det kan lade sig gøre.... så ja, det kan det let.

(det er vist nummer 12 i venstre kolonne du mener ?!)
Avatar billede cpufan Juniormester
08. marts 2007 - 22:09 #2
det er en gif animation,
det er ikke flash.

så du kan ikke rigtig ændre teksten,
da det er billedfiler.
Avatar billede albani Nybegynder
08. marts 2007 - 22:10 #3
giv mig fem minutter så har jeg rettet teksten....

hvad er din mail adresse? så sender jeg den til dig.
Avatar billede albani Nybegynder
08. marts 2007 - 22:24 #4
cpufan ... arh, nu må du lige ! ;-)

hvadskerder: HER ! http://allanpedersen.dk/eksperten/eksperten.htm
Avatar billede cpufan Juniormester
08. marts 2007 - 22:30 #5
;-) good job der da-

lidt copy /paste og sår'n eller hva?
Avatar billede albani Nybegynder
09. marts 2007 - 08:42 #6
cpufan: Du skal blot hive skidtet ind i Adobe Image Ready, så har du alle mulighederne på hånden (sætter selv alle frames op!). Du kan ganske rigtigt ikke ændre i den eksistrende tekst, MEN da det jo er en simpel GIF fil er der jo ikke noget der forhindrer en i at skifte teksten ud med en anden... er jo simpel pixel grafik.
Avatar billede bill20 Nybegynder
09. marts 2007 - 08:45 #7
Var det ikke denne her.:
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/766924.html

Mvh.
*Bill
Avatar billede albani Nybegynder
09. marts 2007 - 09:08 #8
Den kommer slet ikke frem når jeg klikker på "lines"... ?!