Avatar billede ck23 Nybegynder
07. marts 2007 - 23:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

windows live messenger kan ikke skrive til mine kontaktpersoner

Hej

Jeg har lige opfateret med den nyeste version af messenger - window lives messenger, men efter jeg har gjort dette, kan jeg ikke længere skrive til mine kontaktpersoner. Jeg kan godt logge mig ind som normalt og se mine kontaktpersoner osv., men hver gang jeg dobbeltklikker på en af kontaktpersonerne for at skrive til dem, kommer der en boks op hvor der står det ikke er muligt at starte en samtale prøv igen senere. Jeg har tjekket status på tjeneste, og det kører stabilt, og jeg har ventet et par dage for at se om det alligevel skulle være noget der imidlertidigt var nede, men intet hjælper. Nogen der ved hvordan jeg kan få det til at virke?

(er ikke interesseret i at få den gamle version tilbage, da det kræver at jeg skal slette den nye og jeg dermed skal til at oprette min kontaktpersoner på ny)

Håber nogen kan hjælpe mig!
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2007 - 23:36 #1
dine kontakt personer skal IKKE oprettes påny, de ligger på en central server, og derfor kan du både bruge webmessenger og messenger ligemeget hvor i verdenen du er, så prøv lige og fjerne og reinstaller messenger først.
Avatar billede noob2003 Nybegynder
07. marts 2007 - 23:39 #2
det forstår jeg ikke bruger jeg webmessenger.msn.com er mine kontakter der da, så hvorfor skulle de så ikke være der hvis du brugte en gamle version ??

Windows Live Messenger her en del bugs. Grrrr
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2007 - 23:51 #3
ps der finde også en gruppe til msn messenger (du har valgt AOL messenger) bare til en anden gang ;)
Avatar billede ck23 Nybegynder
08. marts 2007 - 00:00 #4
jeg troede bare de blev slettet, hvis jeg skulle afinstallere messenger helt, hvilket man jo skal for at installere den gamle version, men vil egentlig også helst bare have det til at virke med den nye version!
Avatar billede ck23 Nybegynder
04. maj 2007 - 18:49 #5
men det gjorde det ikke, men den nye version virker bare ikke..........