Avatar billede asoddd Nybegynder
07. marts 2007 - 21:15 Der er 2 kommentarer

Outlook 2003 via exchange server - kan ikke oprette regler.

Hej.

Følgende boks kommer frem når jeg forsøger at oprette en regel i outlook.

"en eller flere regler kunne ikke sendes til exchange serveren og er blevet deaktiveret. Dette skyldes måske at nogle af parametrene ikke understøttes, eller at der ikke er tilstrækkelig med plads på serveren til at gemme alle reglerne."

Det kom efter at min pc blev rebootet dvs. min profil blev revet af pc'en for efterfølgende at blive lagt på igen.

Jeg har nogle regler der virker og disse blev lavet inden føromtalte reboot.

Mine kollegaer kan sagtens oprette regler, så jeg er virkelig frustreret da jeg modtager ca. 50-75 mails om dagen som jeg gerne ville have lavet regler for.

Håber virkelig "et klogt hovede kan hjælpe"

På forhånd tak.

Allan Søgaard
Avatar billede knightwolf Nybegynder
27. marts 2007 - 09:33 #1
Hej,

Gå til kontrolpanel -> post -> Vis profiler. Fjern den aktuelle post profil. Opret en ny. Så virker det igen...
Avatar billede genloc Nybegynder
27. november 2007 - 14:23 #2
Det kan skyldes at Dine Regl navne fylder for meget.. der er standard kun afsat 64kb til dette og kan derfor hurtigt blive brugt.. prøv at gå ind og rename den til noget mindre f.eks. "Allan Søgaard" til "AS" osv. eller samle nogle regler i den samme regl.

det har virket for mig i hvert fald.