Avatar billede hasmark Nybegynder
07. marts 2007 - 20:43 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Download funker ikke

jeg er ude af stand til at downloade software, musiknr. diverse ? Jeg downloadede windows mediaplayer 10 for ca. en uge siden er det den som volder problemerne ?
Avatar billede hcma Novice
07. marts 2007 - 20:55 #1
ved ikke om det er wmp10 som giver problemer, men rigtig mange har smidt den ud igen, da de ikke kunne få den til at virke efter hensigten  (jeg er en af dem)
Har i stedet downloaded wmp11, som absolut ikke har givet anledning til problemer hos mig.
Avatar billede hcma Novice
07. marts 2007 - 20:56 #2
Avatar billede hcma Novice
07. marts 2007 - 20:56 #3
Afinstaller først wmp10 helt normalt via Kontrolpanel -> Fjern/Tilføj programmer
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2007 - 20:59 #4
Er det ikke media player 11 du har hentet ?
Har du hentet IE 7.0 og det er herefter problemet er opstået ?

Hvis du ikke havde problemet med IE6.0, og lige har installeret IE7.0 og du evt. IKKE har sagt ja til at beholde dine nuværnde indstillinger (fra 6.0) så kan du afinstallere IE7.0 og udføre nedenstående.

Start > Kontrolpanel > Tilføj/Fjern programmer, find og markere IE7.0 og vælg fjern
Går udfra at dit windows XP ellers er fuldt opdateret.

Installere IE 7.0 igen og sig ja til at beholde dine nuværende indstillinger, fra 6.0
Her gemmer den også de indstillinger der er givet i Sikkerhed, beskyttelse af personlige oplysninger osv. - internet adgang i firewalls osv. osv.
Avatar billede hasmark Nybegynder
07. marts 2007 - 21:09 #5
jo det er wm 11, jeg prøver dine råd imorgen og vender tilbage, foreløbig tak.
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2007 - 21:13 #6
Lige en oplysning, det er ikke dig, som skal lægge dine kommentarer som "svar" ;o)
Et svar er = løsning på problemet og kun svar kan tildeles points på.
Avatar billede hasmark Nybegynder
09. marts 2007 - 00:01 #7
ja du har ret, det er over et år siden at jeg brugte eksperten sidst, jeg vender tilbage, lige nu har jeg løst problemet vhj. a. systemgendannelæse, men er ikke tilfredstillende  idet lange løb, som kanaonkongen sagde.
Avatar billede hasmark Nybegynder
28. marts 2007 - 12:41 #8
hej haverslev, nu er jeg tilbage. det hele gik fuldstændig i ged. Der er fem personer som har ligeværdig adgang til min vores pc, idet alle var oprettet som administratorer. Da jeg havde downloadet ix.7 mistede jeg adgang til hjælpefiler og downloads når jeg loggede ind med mit navn og jeg prøvede systemgendannelse frem og til bage, ud over det så blev pcens downloadhastighed 10 gange hurtigere fra 384 kb, til 3.85 mb. jeg tjekkede på telestyrelsens hjemmeside, hvis jeg var religiøs, ville jeg påstå at pc.en. var besat. Det hele blev normalt efter en automatisk opdatering, jeg er sgu ked af at miste den forøgede hastighed, men samlet set er det trods alt bedre at have en pc der fungerer normalt. Men hvis der er nogen som kan give en forklaring på den øgede hastighed, skulle jeg være meget taknemmelig. Jeg ved ikke mht. til points, hvis du smider et svar kunne jeg give dig 100 point? Måske ville dit svar havde hjulpet mig, forudsat at pcen fungerede som andre pcer ? tak for hjælpen
Avatar billede haverslev Novice
29. marts 2007 - 12:28 #9
Ang. din download hastighed, så har jeg ikke umiddelbart et forklaring på det.