Avatar billede snabel_abel Nybegynder
07. marts 2007 - 15:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

KC NET LTD - Hjælp

Hey!

Jeg har fået et kontoudtog fra min bank hvor på der står at jeg hvert kvartal betaler 249,00 kr til KC NET LTD. Den skriver det er et visa køb. Problemet er så bare at jeg ikke selv ved hvad det er jeg betaler til. og det er ikke så fedt at miste 249 kr hvert kvartal på ingen ting.

Er der nogen af jer der kan fortælle mig hvad KC NET LTD er og om hvordan man kan stoppe denne betaling til dem.

Håber på et hurtigt svar da jeg ellers snart kommer til at betale igen.

MVH
SNABEL_Abel
Avatar billede aros Nybegynder
07. marts 2007 - 15:37 #1
Med lidt hurtig googling ser det ud til at det er betaling for adgang til sexsider
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2007 - 15:38 #2
så er det da at se og få kontaktet banken, og få standset disse betalinger, og få fundet ud af hvor længe de har stået på, det kan jo sagtens være bedrageri.
Avatar billede snabel_abel Nybegynder
07. marts 2007 - 16:24 #3
Jamen der ligger problemet. De kan ikke bare annullere betalingen. Den skal afmeldes. Banken mente også at det var en slags hjemmeside. Det jeg sørger er egentlig at finde ud hvilken hjemmeside det præcis er det kommer fra.

Noget der kan finde ud af det?
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2007 - 16:40 #4
selvfølgelig kan de annulere en betaling du ikke kender til, hvis jeg var dig ville med det samme tage kontakt til PBS (det er dem der har ansvaret for betalingskort), og fortælle dem at din bank IKKE vil standse betalinger du intet kender til. (det SKAL de)
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2007 - 16:41 #5
Avatar billede snabel_abel Nybegynder
07. marts 2007 - 17:26 #6
jamen så håber jeg da på at det bliver annulleret. tak for hjælpen
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2007 - 20:46 #7
Banken SKAL stoppe denne betaling hvis de bliver bedt om det.
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2007 - 21:00 #8
ja og det er netop sådan noget PBS ser meget kraftigt på (faktisk er jeg ret sikker på banken er økonomisk ansvarlig hvis de nægter at gøre det)