Avatar billede nio Nybegynder
06. marts 2007 - 12:45 Der er 2 kommentarer

Adobe PDF Reader 1.0 [Com component] problem

Hej..
Jeg har et program som henter gemmer og henter pdf filer i en ms sql 2005 database. jeg bruger så den integrerede Adobe PDF Reader som ligger i .net 2.0 frameworket til at vise pdf filerne i. Problemet er bare at det kun er nogen gange det virker... meget mystisk !.
Jeg for nogle gange en fejl 109, hvorefter den skriver at den vil vise rapporten, men at der muligvis er fejl på den .. og det er der, der kan ikke rigtig ses hvad det skal forestille .

Det er Adobe PDF Reader 1.0 jeg benytter.. Nogen som ved hvad der kan være galt , eller ved om der er en nyeere version af derude et sted. (Jeg har Acrobat reader 8.0 installeret på maskinen).
Avatar billede lasserasch Juniormester
15. marts 2007 - 19:04 #1
Næee... Men hvorfor gemmer du PDF dokumenter i din SQL database. Det kan da gå hen og give dig en kæmpe database. Generelt er det vel mere korrekt at gemme pdf filer som seperate filer.

Jeg viser også PDF dokumenter i nogle af mine programmer, men jeg bruger bare en Browser og linker så til PDF dokumentet i URL'en. Så åbnes PDF dokumentet jo i min browser på min form.

Det kræver selvfølgelig at Adobe Reader er installeret!

/Lasse
Avatar billede nio Nybegynder
17. marts 2007 - 01:38 #2
Jamen det kan også være jeg bliver tvunget til kun at linke til dem.