Avatar billede bruger1410 Nybegynder
05. marts 2007 - 22:11 Der er 5 kommentarer

Kan ikke installere Nero 7

Jeg har lige købt ny DVD/CD brænder fra Lite-on, og mit problem er at jeg ikke kan installere Nero 7 Essentials, der fulgte med.
Jo jeg har prøvet at downloade en version fra Nero, men med samme udeblivende resultat.
Det går fint nok under installationen. Jeg har sat flueben her og der, men så når det virkelig vil installere. Ja så kommer der et vindue op hvorpå der står at Installationen er blevet afbrudt. Nu har jeg forsøgt et par gange men med samme resultat.
Håber at kunne få nogle gode råd.

På forhånd tak
Bruger1410
ps. jeg har haft pinnacle installeret tidligere men det skulle gerne være væk, men... jeg er ikke Ekspert, så
Avatar billede frank_morley Nybegynder
05. marts 2007 - 22:27 #1
Prøv eventuelt følgende:

1) Deaktiver din antivirus inden du starter installationen, og gendan den efter endt installation.

2) Log på som administrator og gennemfør evnt. punkt 1.

Hilsen
Frank Morley
05. marts 2007 - 22:28 #2
eller
Mht RegBase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)
Avatar billede bruger1410 Nybegynder
05. marts 2007 - 22:59 #3
Ok jeg prøver lige første mulighed ellers bliver ccleaner
Avatar billede bruger1410 Nybegynder
05. marts 2007 - 23:53 #4
Nåh men hverken det ene eller andet virkede.
Har I andre skud i Bøssen?
Avatar billede bruger1410 Nybegynder
10. marts 2007 - 15:07 #5
Jamen jeg fandt selv ud af det skulle køre følgende kommando:SFC /scannow

Og vupti så virkede det

luk venligst tråden.
Hilsen Bruger1410