Avatar billede unsafe Nybegynder
05. marts 2007 - 19:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

PHP editor til Mac OS X

Hej alle.
For et par uger siden købte jeg en MacBook Pro, og har stadig ikke fundet det rette program til at programmere i.

Kender i nogle ?

Programmet skal indeholde FTP Upload, hvis i ved hvad jeg mener.
Jeg er træt af at skulle side med et FTP program ved siden af.

Noget lignende Nusphere PhpED til Windows, ville være dejligt.

På forhånd tak.
Avatar billede olebole Juniormester
09. marts 2007 - 15:28 #1
<ole>

Da jeg selv kodede på Mac, havde jeg stor glæde af BBEdit. Enhver editor kan skrive PHP - det behøver su ikke en speciel editor til ... det er ikke guitaren, men guitaristen, der spiller  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede unsafe Nybegynder
09. marts 2007 - 16:13 #2
Ok tak!
Hehe ja det er jeg godt klar over, men nogle editors er lavet specialt til programmering af PHP.

Editoren virker Ok, prøver den..

Smid et svar hvis du vil have point.
Avatar billede olebole Juniormester
12. marts 2007 - 12:20 #3
Jeg har selv skrevet PHP siden 99 og har aldrig haft brug for andet end en alm. (non-WYSIWYG) HTML-editor ... personligt foretrækker jeg BBEdit (Mac) og Homesite (Win)  =)
Avatar billede olebole Juniormester
12. marts 2007 - 14:46 #4
tak for points  ;o)