Avatar billede martinpoulsen Nybegynder
03. marts 2007 - 16:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Rette ejer af .eu-domæne

Hvordan forholder man sig, hvis en anden person har registreret et eu-domæne, som man mener at have rettighederne til?
Jeg har læst om en ADR-procedure, men det virker umiddelbart ret dyrt.
Personen, der har registreret domænet, har gjort det for at tjene penge på et evt. salg til mig, og jeg har da også modtaget en email fra ham om, at han er interesseret i et samarbejde. (hvor han selvfølgelig vil tjene penge...) Personen er fra England.

Er der nogen, der ved, hvordan man griber dette an?
Avatar billede trav4u2 Novice
03. marts 2007 - 17:29 #1
Du kan hente en beskrivelse af proceduren her:
http://www.adreu.eurid.eu/adr/adr_rules/index.php

ADR-proceduren er bl.a. lavet for at undgå de noget
højere omkostninger ved de alm. domstole.
Avatar billede martinpoulsen Nybegynder
05. april 2007 - 13:33 #2
Lukker spm...