Avatar billede mortenjeppesen Nybegynder
28. maj 2001 - 16:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fra outlook Mac, til outlook PC

Jeg er skiftet fra en Imac til en PC og mangler naturligvis at overføre mine meddelelser og adresser før jeg kan arbejde normalt igen på min outlook.

Problemet er at jeg kun kan eksportere mine adresser fra Mac\'en på en måde, og det er ved at gemme det som en fil. Den fil kan desværre ikke læses af PC\'en. Meddelelserne ligger bare på Mac\'en i en folder som hedder identiteter (tror jeg) men kan heller ikke læses.

Hvordan konverterer jeg?

Venligst og på forhånd tak,

Jeppesen
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
28. maj 2001 - 16:41 #1
Avatar billede mortenjeppesen Nybegynder
28. maj 2001 - 17:00 #2
Betyder det at jeg skal downloade exchange 5.5 og så konverteres mine filer?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
28. maj 2001 - 17:42 #3
det var dette afsnit jeg ville have du skulle læse :)
TIP: Moving email files from Outlook for Mac to PC (and visa versa)
Several readers have asked how to move received email messages from Mac to PC, so we asked our readers for their favorite technique. Here are some of the responses. The answer is simple: keep your messages in the Inbox. When in the Inbox, you can see the messages from either Mac or PC--even simultaneously. There is no need to move any files.

If you do have your messages in personal folders, you won\'t be able to access them from another computer. If you want to move messages that are in personal folders, you can read a tip from Bill Reynolds:

If the user has saved the messages to Personal Folders (.PST file), transferring those messages from PC to Mac (or Mac to PC) is simple: On the source computer, create a folder (e.g., \"Moving Van\" without the quote marks) INSIDE the Inbox (not at the root of the Mailbox), and move each Personal Folder (and its contents) one-at-a-time into that folder. On the destination computer, configure a Personal Folders file (.PST) if you don\'t have one already, launch Outlook, and move the individual folders inside \"Moving Van\" to the new Personal Folders location. (I wish Personal Address Books could be converted so easily.)