Avatar billede brisant Nybegynder
03. marts 2007 - 14:11 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Windows Media Player 11

Jeg kan i den ny Media Player ikke finde ud af hvordan man indstiller så et nummer gentages.
Der er en knap for neden der hedder Aktiver gentagelse, men det gælder ikke et enkelt nummer men hele mappen.
Avatar billede screem_brille Novice
03. marts 2007 - 14:14 #1
og spørgsmålet er så ? ;)
Avatar billede brisant Nybegynder
03. marts 2007 - 14:16 #2
Ja hvordan man får det samme nummer til at starte forfra, når det er færdigt.
Avatar billede brisant Nybegynder
03. marts 2007 - 14:53 #3
Jeg er udmærket klar over at man bare kan dobbeltklikke på det igen (er ikke hel idiot). Men jeg skal spille til nummeret på min guitar. Og hvis jeg først skal dobbeltklikke, når jeg ikke at blive klar til at spille med fra begyndelsen ...

I Media Player 10 kunne man få et nummer til automatisk at begynde forfra hver gang det var slut.
Avatar billede brisant Nybegynder
03. marts 2007 - 16:57 #4
Er der ingen der _kan_ svare, eller er der ingen der _gider_ at svare? Jeg kan ikke gennemskue om det er det ene elelr det andet.
Avatar billede haverslev Novice
03. marts 2007 - 17:45 #5
Nu er jeg ikke den store WMP fan (bruger winamp og vlc)
Men når du har nummeret i højre side (afspilningsliste), så klik på den knap der er nede ved start/pause/forrige/næste nummer
Knappen har et cirkel symbol med en pil på og har to instillnger
Aktiver gentagelse / Deaktivere gentagelse
Avatar billede brisant Nybegynder
03. marts 2007 - 17:59 #7
Det virker ikke.

Som nævnt virker den kun mht. at gentage hele mappen. Altså starte forfra med det første nummer efter at have spillet dem alle.

Det er ikke tale om en cd der ligger i drevet, men en mappe med numre der ligger på sidken. Ved ikke om det gør en forskel i forhold til gentagefunktionen.
Avatar billede brisant Nybegynder
03. marts 2007 - 18:02 #8
Kender godt siden du linker til. Har ikke studeret den. Vil tage en hel dag og det har jeg desværre ikke til dét. Derfor jeg spurgte. :)
Avatar billede haverslev Novice
03. marts 2007 - 18:09 #9
Selvfølgelig virker det jeg skrev, elles skrev jeg det ikke ;o)
Hvis du hare flere numre i afspilningeslisten, så spiller den selvfølgelig alle sammen og begynder forfra.
Derfor skal du KUN have ET nummer ovre i listen
Avatar billede brisant Nybegynder
03. marts 2007 - 18:13 #10
Nå på den måde. Det prøver jeg lige.

Håber ikke det laver om på rækkefølgen i den samlede oversigt over numrene.
Avatar billede brisant Nybegynder
03. marts 2007 - 18:18 #11
Det virker sq.

Har helt overset den mulighed. I 10 kunne det lade sig gøre på anden vis. Så kiggede ikke efter noget sådan.
Avatar billede jepe Nybegynder
03. marts 2007 - 22:18 #12
Et ekstra tip - hvis du i musikbiblioteket højreklikker det nummer du vil spille og vælger 'afspil' i stedet for 'afspil alt' så vil den gentage det valgte nummer ligemeget hvor mange numre der er på listen :-)

/jepe
Avatar billede brisant Nybegynder
05. marts 2007 - 19:34 #13
Tak for tippet.
Det kunne jeg godt bruge! :)