Avatar billede spiritusanta Nybegynder
03. marts 2007 - 09:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

17 tommer max 1500 kr

Hey
Som overskriften siger leder jeg efter en ny skærm, der primært er til kontor brug men muligvis også lidt langsomme spil.
Kriterier:
- 17 tommer
- max 1500 kr
- Fornuftig kontrast
- God billede gengivelse

Findes der en skærm der opfylder disse krav?

På forhånd tak
Jonas B

Eventuelt er der nogen der har en skærm der opfylder disse krav, som de er specielt glade for høre jeg meget gerne fra jer :)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
03. marts 2007 - 10:20 #3
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
03. marts 2007 - 10:33 #4
Tak for linkne, men jeg ville meget gerne have lidt kommentare på hvad der er specielt godt ved skærmene og om i har egne erfaringer med dem :)
Avatar billede peet-49 Novice
03. marts 2007 - 10:47 #5
Jeg bruger en KTC til daglig, og den opfylder alle mine krav, også til spil, har dog en 19" af samme slags som ovenstående.
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
03. marts 2007 - 10:49 #6
peet-49 >> Hvad er dine krav til en skærm?
Giver den et godt billede, samt en god kontrast? (dvs. god sort)
Avatar billede peet-49 Novice
03. marts 2007 - 16:07 #7
Jeg bruger min til arbejde, er ret kræsen. Den står knivkarp, kontrasten i top også god sort.
Avatar billede spiritusanta Nybegynder
13. april 2007 - 01:11 #8
mange tak allesammen, men valget faldt på en LG :)