Avatar billede xenocypraz Nybegynder
02. marts 2007 - 19:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Router - Ethernet til Ethernet

Hejsa

Jeg står og mangler en router, jeg kan sætte imellem kollegienet og mig selv.

Eneste krav er at den skal have trådløst netværk, og være billig.
Hvad kan der anbefales ?

Mvh
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. marts 2007 - 20:24 #1
Linksys plejer at være min anbefaling.

Linksys er et datterselvskab af cisco hvilket betyder kvalitet. De får normalt meget gode anmeldelser, er lette at sætte op og administrere. Jeg har selv en linksys router og et linsys trådløst accespoint.

Min eneste anke er at jeg ikke kan lide deres blå farve, ellers er jeg meget tilfreds
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
03. marts 2007 - 10:18 #2
Jeg sad og kiggede i går aftes, men syntes ikke jeg kunne finde en der havde RJ45 som WAN stik ?
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
04. marts 2007 - 12:17 #4
Jarlskov -> Den er jo ikke trådløs ?
Avatar billede jarlskov Nybegynder
04. marts 2007 - 20:38 #5
Nåh nej. Jeg havde vist ikke læst det oprindelige spørgsål ordentligt.

http://www-dk.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C1&childpagename=DK%2FLayout&cid=1136592135586&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper
Så kig her.
Pointen var bare at det ikke er så svært at finde.
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
04. marts 2007 - 21:20 #6
Min pointe var bare, at hvis jeg selv havde kunne finde den. Så havde jeg nok ikke oprettet et spørgsmål ? :-)

Smid et svar, så får du lidt point.