Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
02. marts 2007 - 11:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at lave top banner

jeg har den her side www.CarClub.nu men da jeg bare slet ikke er nogen nørd til at lave grafik og min tid til at sætte mig ind i det ikke rigtig er der, vil jeg gerne have lidt hjælp til at få en ny top banner på min side og måske få lavet et par bannere mere til reklame på andre sider.. nogen der kan hjælpe ?

VH Peter K
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
02. marts 2007 - 13:08 #1
under galleri og så div tegninger på www.CarClub.nu ligger en del der måske kunne bruges..

VH Peter
Avatar billede Kengun Praktikant
02. marts 2007 - 19:01 #2
www.kengun.com/eksperten/ (mit klistermærke fjernes hvis du kan bruge det). Jeg har ikke haft tid til at kigge på banner, men jeg kan se om jeg finder noget tid.
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
02. marts 2007 - 19:05 #3
jamen det er da MEGET bedere end det er er på nu.. det er jo til at holde ud at se på..

VH Peter
Avatar billede Kengun Praktikant
03. marts 2007 - 00:05 #4
nu er der også et 468x60 banner :)
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
03. marts 2007 - 12:29 #5
det ser godt ud da.... hvad gør vi nu så mester ?

VH Peter
Avatar billede Kengun Praktikant
03. marts 2007 - 13:25 #6
da lægger jeg et svar :) Når pointsene er overføret så fjerner jeg lige mine klistermærker :o)
Avatar billede Kengun Praktikant
03. marts 2007 - 13:36 #7
så har jeg også lavet ydderligere et banner, og fjernet mine klistermærker (måske du må klikke refresh for at se de nye bannere)
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
03. marts 2007 - 13:50 #8
nemlig.. det ser godt ud da.. jeg manglede en i at andet mål også, men jeg kan ikke lige huske målet, kommer nok på det lidt senere...
Avatar billede pkorsgaard Nybegynder
04. marts 2007 - 10:26 #9
den jeg ikke kunne huske er 140 bred og 250 høj ... hvis du da gider og har tiden...

VH Peter
Avatar billede Kengun Praktikant
05. marts 2007 - 18:56 #10
sådan, så skulle den være der :)