Avatar billede rdc Nybegynder
28. februar 2007 - 21:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nogen der har en ide om hvilken XP fejl dette er?

hejsa, nogen der har ide om hvilken XP fejl nedenstående er, altså på billedet? JEg får den kun når jeg åbner en mappe med video filer... så kan jeg ikke gøre særlig meget andet end at trykke ok og hurtig på luk vindue ikonet, så den ikke kommer igen... er først begyndt at få fejlen nu her for 5 min siden...

fejlen er her: http://www.rdc.lir.dk/fejl

any idea?
Avatar billede rdc Nybegynder
28. februar 2007 - 21:39 #1
hov sorry, linket til fejlmeddelelsen er: http://www.rdc.lir.dk/fejl.JPG
Avatar billede cmoz Praktikant
28. februar 2007 - 22:12 #2
Prøv at fravælg at bruge thumbnails i mappevisning, altså så at videor bliver vist som et ikon af starten af indholdet af videoen.

Det kan måske være det er nogle codecs du har installeret for at kunne afspille vissse video typer, der gør at de sker.

Prøv at se i tilføj/fjern programmer og se om du evt har installeret nogle codecs, også afinstallerer dem og genstart og se om det ændrer noget.
Avatar billede rdc Nybegynder
28. februar 2007 - 22:52 #3
hey, fejlen er rettet nu... tror det er fordi at jeg havde to video converter programmer installeret, og de simpelthen skabte en konflikt... mozz opret et svar.. du skal have tak for deltagelsen
Avatar billede -blah Nybegynder
01. marts 2007 - 07:29 #4
mener den fejl plejer at komme hvis du mangler et codec såsom xvid.

http://www.koepi.org/xvid.shtml
Avatar billede cmoz Praktikant
02. marts 2007 - 00:32 #5
Det var så lidt ;)

Jeg har tidligere haft lign fejl. Her crashede Windows shell, explorerer.exe, dog, og ikke 'bare' en fejlbesked.