Avatar billede oleeskimo Nybegynder
28. februar 2007 - 19:20 Der er 2 kommentarer

Fejl farve på Dos-spil

Hey Eksperter
Jeg ved ikke om jeg har fået lagt mit spg i den rigtite kategori , men håber i kan hjælpe mig anyways :D
Jeg har lagt mig gamle Dos version af Transport Tycoon ind på min XP Sp2 computer, og til min store overraskelse , kører det perfekt, men dog med den ene rids i lakken at farverne er omvendt , rødt bliver blåt, hvid og blå bliver til sort , ikke lige de optimale farver til et fint gammelt spil , nogle der ved hvad man kan gøre for at få farverne til at se normale ud ?
Mvh
Avatar billede fun22 Nybegynder
28. februar 2007 - 19:23 #1
prøv evt. at højre klik på din exe fil til programmet, og så vælg "Kompabilitet" Prøv at ving de 4 første flueben af..
Avatar billede oleeskimo Nybegynder
28. februar 2007 - 19:26 #2
Det virkede ikke .. desværre ..  :(