Avatar billede kac Nybegynder
28. februar 2007 - 18:58 Der er 4 kommentarer

Hvorfor vil Apache ikke starte op?

Jeg har Apache og nu vil den pludselig ikke starte op?
Nogen som har et bud på hvad der er sket?
På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2007 - 19:14 #1
Start/indstillinger/kontrolpanel/administration/tjenester

og se om apache er stillet til at starte automatisk
Avatar billede kac Nybegynder
28. februar 2007 - 19:26 #2
ibtage> Hvis det er YellowTipWS_Apache jeg skal kigge efter så står den til automatisk.
Avatar billede kac Nybegynder
28. februar 2007 - 19:29 #3
den står til automatisk men den er ikke startet. Hvis jeg klikker på den og vil starte den så får jeg en fejl.
Avatar billede kac Nybegynder
28. februar 2007 - 20:00 #4
nu forstår jeg intet mere. Nu har jeg genstartet serveren for tredje gang og nu kan jeg se hjemmesiderne igen..Jeg opgiver..Kan man lave en reparation på Apache uden at man sletter alle data, for der må da være noget galt?