Avatar billede -blah Nybegynder
27. februar 2007 - 15:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

stream problemer

Ok, er lidt på herens mark her. Streamer musik fra diverse sites, både mp3 og wma streams,(via en bass.dll-wrapper) Nogen der kender et godt fif til at gemme disse streams på harddisken? Eller måske bare optage lydkortets output ?

mvh -blah
Avatar billede -blah Nybegynder
27. februar 2007 - 16:48 #1
Glemte at nævne, jeg bruger delphi 7.
Avatar billede martinlind Nybegynder
27. februar 2007 - 18:00 #2
kunne man ikke bruge bass.dll til det ? ellers hvis det er en TStream classe du har med at gøre kan du jo prøve med standart savetifile metoderne på TStream
Avatar billede -blah Nybegynder
27. februar 2007 - 21:42 #3
Ved normal brug af bass så kan man, men det er desværre en wrapper jeg bruger, da jeg stadigt er lidt grøn :)
Avatar billede -blah Nybegynder
27. februar 2007 - 22:48 #4
Nå, hvis man downloader på normal vis, ender man op med en xml ligenede fil, ligemeget hvordan man prøver at få filen.

æv bæv...
Avatar billede martinlind Nybegynder
28. februar 2007 - 09:30 #5
Jeg har ikke fået kigget på den Bass.dll endnu, men det ser meget ok ud.
Avatar billede -blah Nybegynder
28. februar 2007 - 11:53 #6
Bass er vidunderlig :) Var jeg ikke gift, så... Spøg til side.

Wrapperen jeg bruger er fra: http://www.torry.ru/authorsmore.php?id=4380
som er lavet ud fra: http://www.un4seen.com/

Såvidt jeg kan se er det måske den plugin der hedder BASSenc, men som sagt, er lidt grøn, så alt hjælp er ønsket :-)
Avatar billede martinlind Nybegynder
28. februar 2007 - 12:22 #7
ha' lidt tålmodighed, jeg håber at få kigget lidt på det i weekenden :)
Avatar billede -blah Nybegynder
28. februar 2007 - 12:28 #8
Okay, takker :-)
Avatar billede martinlind Nybegynder
08. marts 2007 - 16:32 #9
Du downloader BASSenc koden og kigger i Delphi demoen RecTest, der står fint beskrevet hvordan du gemmer til til en mp3 fil.
Avatar billede -blah Nybegynder
08. marts 2007 - 23:04 #10
ja men problemet er bare jeg bruge den wrapper til bass.dll
Men ser ikke ud til vi kommer videre her, desværre.

Smid et svar og du for pointene...
Avatar billede martinlind Nybegynder
09. marts 2007 - 09:41 #11
Kan du ikke lave din kode om og bruge Bass.dll uden wrapper ( det ville da også være et fint lille øvelses projekt *S*)
Avatar billede -blah Nybegynder
09. marts 2007 - 21:48 #12
Jo det kunne jeg, men er lidt for grøn til det desværre :-/
Avatar billede -blah Nybegynder
13. februar 2012 - 19:03 #13
Vidst på tide denne sag bliver lukket.