Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2007 - 19:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forårs rengøring

Nu er vinteren på vej væk og det er  tid til at gøre rent og rydde op

nogle der har en liste overprogrammer man kan bruge til en totalt oprydning af pc?

kender naturligvis det kendte som ccleaner og forskellige andre men vil gerne høre hvad i andre bruger
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
26. februar 2007 - 20:25 #1
Du kan prøve at kigge på dette program, som ligger til gratis dl. men skal installeres inden knapt 12 timer. Kender det ikke personligt, men garanterer for siden.

http://www.giveawayoftheday.com/
Avatar billede bubbaa Nybegynder
28. februar 2007 - 12:55 #2
Lav en reinstallation, så slipper du helt sikkert for alt snavs
Avatar billede jepe Nybegynder
03. marts 2007 - 13:07 #3
f.eks. Ccleaner:

http://www.ccleaner.com/

/jepe
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. marts 2007 - 14:59 #4
Kunne du bruge det? ellers afviser du bare mit svar :)
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2007 - 15:09 #5
ja det var et fint program takker
Avatar billede Slettet bruger
03. marts 2007 - 15:10 #6
og jepe læs lige hvad jeg selv havde skrevet