Avatar billede pepperfar Nybegynder
26. februar 2007 - 18:03 Der er 1 kommentar

Bedst graffik kort til billede redigering?

Hej,

Jeg skal snart ud at have ny bærbar computer. Jeg har to jeg står og vakler imellem. Den eneste forskel (Udover harddisk) er faktisk graffikkortet, men dette er næsten også det vigtigste. Hvilket graffikkort er bedst?:
- ATI Mobility Radeon X1600 256MB GDDR 3
eller
- ATI Mobility Radeon X1700 512MB

Jeg skal primært bruge computeren til grafisk arbejde. Her er det vigtigt at meget graffik hurtigt indlæses og nemt kan arbejdes med.

Hvilken bærbar ville i foretrække af følgende til tros for pris og kvalitet:

Abook W1760
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=250846

Eller

Asus G2
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=261967

Håber på godt og uddybet svar pga. points, gerne fra flere:)
På forhånd tak!
Avatar billede fellix Nybegynder
04. april 2007 - 15:47 #1
Når du siger grafisk arbejde, mener du så 3D eller mere Photoshop lignende?