Avatar billede jens2930 Nybegynder
26. februar 2007 - 14:19 Der er 4 kommentarer

pogrammør søges til shopløsninger.

Kære læser,

Vi her på BOSSCOM søger en yngre og skarp programmør som vil være en del af et spændende team enten på fuld- eller deltid. Vi er en mindre eksport virksomhed med produktion i Asien og opgaverne er for nærværende primærk omhandlende vores shop- og kundestyringssystem som trænger til et større face lift.

For at kunne udvikle på vores shopløsning skal du som minimm kunne følgende:

ASP (VB) programmering
Kendskab til MySQL eller erfaring med SQL generelt
Kendskab til HTML og StyleSheet
Evt. erfaring med serveradministration

Hvis du mener du er den rigtige for os, så ring endelig på 7020-0045 / 2040-4644 att: Jens H. Nielsen - jens@bosscom.dk.

Hvis du blot kender en person som kunne være interesseet i ovenstående job enten full- eller på deltid så er vi også interesseret i at høre herom.

De bedste hilsner

BOSSCOM
www.bosscom.dk

Jens H. Nielsen
Avatar billede robotten Praktikant
26. februar 2007 - 14:23 #1
Kun et identisk spm. Luk lige de tre-fire andre, tak.
Avatar billede robotten Praktikant
28. februar 2007 - 09:23 #2
Luk!
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:21 #3
:(
Avatar billede robotten Praktikant
18. marts 2007 - 09:42 #4