Avatar billede nardus Nybegynder
26. februar 2007 - 11:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Toshiba Satellite Pro A120-163

Kan denne bærbare bruges - http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=248759

Computeren skal bruges til:
1) All-round kontoarbejde
2) Med rundt til diverse møder
3) Muligvis lidt mindre spil (som hovedregel ikke 3D)

Vil det være realistisk med tiden at opgradere maskinen til Vista, såfremt RAM'en opgraderes?

Er Toshiba et okay mærke, eller skal jeg kigge mig om efter et andet - evt. hvilke?
Avatar billede huset Praktikant
26. februar 2007 - 11:36 #1
Den kan opfylde de ting du opremser. Dog skal du ikke forvente en spillemaskine. Det er du jo også selv klarover.

Du kan sagtens selv smide flere RAM i den med tiden. Vista er meget krævende når vi snakker om det grafiske. Toshiba er et ganske fint produkt.
Avatar billede nardus Nybegynder
26. februar 2007 - 11:43 #2
Hvordan med  Acer TravelMate 4202WLMi -http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=263440 - set i forhold til Toshibaen?

Jeg bruger i øjeblikket en TravelMate 4050, så jeg har ikke de store forbehold i forhold til Acer (til trods for mange indlæg, der ikke er så vilde med Acer).
Avatar billede huset Praktikant
03. marts 2007 - 08:23 #3
Begge kan jo fint klare dine opgaver. Om du så er mere til det ene fremfor det andet