Avatar billede cynosure Nybegynder
26. februar 2007 - 08:03 Der er 1 kommentar

Reporting Services: Continuous reports

Hej !!!

Jeg har et udestående at jeg ønsker at retrieve en report fra Reporting Services i SQL Serveren. Jeg står i en web kontekst og skal bruge en rapport som jeg vil printe. Denne rapport skal indeholde X antal rapporter i en rapport. Eller nærmere sagt. Flere rapporter på hinanden følgende, idet de skal kunne printes af brugeren.

Jeg bruger en ReportViewer web control til at vise dem. Men jeg kan kun pulle en af gangen.
Jeg har også prøvet at benytte den webservice som bliver udstillet. Den kan godt nok give mig en bytestream tilbage med resultatet, og så kan jeg jo bare kalde flere rapporter efter hinanden ja. Men jeg kan kun få data ud som "Image", "Pdf" eller Excel. Så hvis jeg gør det sådan har jeg et merging udestående bagefter..

Er der nogen der har løsninge på den !!

MVH Thor
Avatar billede cynosure Nybegynder
26. februar 2007 - 09:01 #1
Hmmm. En gang imellem kan man ikke se skoven for bar' træer...
Jeg skulle selvfølgelig blot kreere, x antal ReportViewer's loade dem med data fra ReportServeren, og så added dem til en placeholder på min page... Voila..