Avatar billede moffen Nybegynder
25. februar 2007 - 01:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Servage.net "Relay access denied"

Hej..

Jeg er blevet flyttet over på en anden mail-server på servage.net, men efter det er gjort, virker min mail ikke længere. Jeg kan ikke modtage, og jeg får fejlmeldinger tilbage på de steder jeg prøver at sende fra med beskeden:

"Relay access denied"

Jeg har testet på:

http://skriver.dk/mailtest.html og kan se at den bruger de korrekte dns adresser, hvilket jeg rettede for snart 24 timer siden. Har skrevet til servage.net, men det ser ud som om de ikke helt forstår at dns'en er opdateret og checket fra min side.

Hvad kan jeg gøre? Jeg styrer iøvrigt min dns selv via gratisdns.dk, og det virkede altså indtil jeg blev flyttet til en anden mail-server (og jeg har opdateret mx-records også)
Avatar billede boxer Nybegynder
25. februar 2007 - 09:34 #1
Jeg ved at de har haft forskellige problemer hos Servage den seneste tid. Det har jeg i hvert fald oplevet.
Det kan også godt betale sig at være vedholdende når det drejer sig om support tickets.

Virker deres statistik hos dig? Det gør den ikke hos mig.

Det var lidt off topic.
Avatar billede moffen Nybegynder
25. februar 2007 - 16:39 #2
Ja jeg var også vedholdende indtil det sidste. Men løste problemet af mig selv, ved at gå ind under "Existing e-mail accounts" "Edit" og derefter trykke på update uden at ændre noget. Mærkelig løsning, og det var egentligt kun ved et tilfælde. Det tyder på at de ikke har helt styr på hvad man skal gøre ved en server-flytning, de blev ved med at nævne at jeg skulle vente 24 timer, selvom jeg jo havde ventet :-S

Boxer: Kan desværre ikke hjælpe dig der, har det ikke aktiveret hos mig :)