Avatar billede sebjlan Nybegynder
24. februar 2007 - 12:46 Der er 13 kommentarer og
2 løsninger

Strømstyring

Er det muligt i "Egenskaber for Strømstyring" under Avanceret at tilføje en mulighed under "Afbryderknapper: Når jeg lukker låget på min bærbare computer:"?
Jeg vil gerne have, at computeren låses, når jeg lukker låget på min bærbare computer.
Er det mon muligt i registreringseditoren at ændre dette?
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2007 - 12:51 #1
du mener så du skal indtaste adgangskode når den kommer ud af dvale,  Ja
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2007 - 12:53 #2
skærm > egenskaber > Strømstyring > avanceret > spørgefter adgangskode når computeren forlader standby.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2007 - 12:54 #3
så skal du bare indstille computeren til at enten gå i dvale eller standby når du lukker skærmen.
Avatar billede sebjlan Nybegynder
24. februar 2007 - 13:01 #4
Jeg vil jo netop ikke have, at computeren går i dvale eller standby. Jeg vil have, at computeren LÅSES, når jeg lukker låget.
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2007 - 13:36 #5
ok det var det du mente.
Avatar billede flintstone Novice
24. februar 2007 - 13:46 #6
Hvordan vil du så låse den op igen???
Avatar billede alexbundgaard Nybegynder
24. februar 2007 - 14:06 #7
det kan man ikke, den skal i standby eller dvale først.
det tager jo kun ganske få sek. at komme igang igen efter standby og det kan du sætte den til at spørge efter adgangskode.
skærm > egenskaber > Strømstyring > avanceret > spørgefter adgangskode når computeren forlader standby.
(jeg klippede lige lidt fra dig Henrik)
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2007 - 14:09 #8
som standard kan det ikke lade sig gøre i xp, så skal du have lavet et 3-parts program som gør det for dig.
Avatar billede gentlebug Nybegynder
24. februar 2007 - 14:14 #9
en dårlig løsning: Du kan bare vænne dig til at trykke Windows-knap+L for at låse din bærbare når du går fra den, også evt. også sætte den automatisk til at låse, efter et stykke tid - hvis du skulle glemme det.
Avatar billede sebjlan Nybegynder
25. februar 2007 - 13:51 #10
>>> Som man normalt låser en computer op, der er låst -> med adgangskode (wauw)
Avatar billede sebjlan Nybegynder
25. februar 2007 - 13:52 #11
>>> henrik svendsen: Det er også derfor, jeg spørger, om det mon er muligt at ændre det i registreringsdatabasen. Her kan man jo ændre en masse ting, som ikke er standard i XP.
Avatar billede sebjlan Nybegynder
25. februar 2007 - 13:52 #12
Hov..

"Som man normalt låser en computer op, der er låst -> med adgangskode (wauw)" var til flintstone...
Avatar billede flintstone Novice
26. februar 2007 - 16:44 #13
så kan den fandme da også ligeså godt være i dvale, som den kan være låst. Det er sgu da det
samme.......wauw.......
Avatar billede sebjlan Nybegynder
04. marts 2007 - 22:44 #14
Nej, for det er jo ikke det, jeg vil have. Ellers ville jeg ikke have spurgt om hjælp her
Avatar billede alexbundgaard Nybegynder
08. marts 2007 - 16:51 #15