Avatar billede rasser65 Nybegynder
23. februar 2007 - 22:35 Der er 10 kommentarer

Problemer med IE 7

Hej

Mit problem er som følger på nogle internet sider vises iconer som røde krydser!!!!!! hvorfor?? Og hvad gør jeg for og få dem væk???? Har lagt et schreen shot på.
http://peecee.dk/index.php?lid=1&aid=1&pid=2&loadid=30735
for bedre og for klare mit problem
Har XP PRO og IE7

Mvh Rasser
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2007 - 22:37 #1
det har noget med sikkerhedsindstillinger i din browser at gøre,,,
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. februar 2007 - 22:38 #2
Tjek i indstillinger at der er vinge i "vis billeder"
Avatar billede rasser65 Nybegynder
23. februar 2007 - 22:46 #3
Her lige kikket kunne ikke find noget hvor man gør det??
Avatar billede screem_brille Novice
23. februar 2007 - 23:01 #4
internet indstillinger og under avanceret (og vis billeder)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. februar 2007 - 23:05 #5
sæt sikkerheds niveauet ned.
installer den nye flash.
Avatar billede jesperhen1 Nybegynder
23. februar 2007 - 23:13 #6
sørg for at have installeret nyeste versioner af realplayer, macromedia flash, flash player og Java Runtime Enviroment.

det skulle afhjælpe
Avatar billede haverslev Novice
24. februar 2007 - 08:30 #7
Hvis du ikke havde problemet med IE6.0, og lige har installeret IE7.0 og du evt. IKKE har sagt ja til at beholde dine nuværnde indstillinger (fra 6.0) så kan du afinstallere IE7.0 og udføre nedenstående.

Start > Kontrolpanel > Tilføj/Fjern programmer, find og markere IE7.0 og vælg fjern
Går udfra at dit windows XP ellers er fuldt opdateret.

Installere IE 7.0 igen og sig ja til at beholde dine nuværende indstillinger, fra 6.0
Her gemmer den også de indstillinger der er givet i Sikkerhed, beskyttelse af personlige oplysninger osv. - internet adgang i firewalls osv. osv.

Tillige så kan det der hedder "Clear Type" giver et andet udseende på din skærm - anden tekst udseende - Det kan du dog slå til og fra i:
Funktioner, Internetindstillinger, faneblad Avanceret, under menu punkt Multimedier - flueben i/fra i "brug altid Clear Type til HTML".
Avatar billede rasser65 Nybegynder
24. februar 2007 - 08:57 #8
Go´Morgen

Jeg har kørt med IE 7 de sidste 3-4 uger uden problemer tror i det er muligt at afinstallere og lægge det ind igen?? (har ik lagt noget ind andet end BF2142)
Avatar billede haverslev Novice
24. februar 2007 - 09:27 #9
Hvis det har kørt uden problemer de sidste 3-4 uger, så må du have ændret på noget eller installeret et eller andet.
Har du f.eks ændret på sikkerheds indstillingerne i IE ?
Eller installerert / ændret i f.eks Firewall ?

Ja, du kan sagtens Afinstallere og lægge IE 7.0 ind igen, som jeg også skrev lidt tidligere ;o)
Avatar billede haverslev Novice
07. marts 2007 - 21:03 #10