Avatar billede vjorgensen Nybegynder
28. maj 2001 - 09:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Excel \"fryser\"

Jeg har Excel 2000 (Office 200 professional) og Windows 98. Når jeg inddaterer i et regneark, der blot af mere specielt bruger \"TÆL.HVIS\"-funktionen, fryser regnearket jævnligt (men helt tilfældigt), så der ikke kan skrives noget ind i cellerne, men det er dog muligt derefter at lagre regnearket på normal måde. Denne tilstand kan kun ophæves ved at genstarte computeren. Jeg har installeret SR-1 til Office-pakken, men det hjalp ikke. Hvem har en løsning eller kender problemet?

Venligst vjorgensen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. maj 2001 - 09:11 #1
Jeg selv har ofte haft problemer med Office2000 oven på ældre win98\'ere. 98SE kører imidlertid ganske stabilt med pakken.

Under installationen er det vigtigt at lade Office 2000 få lov til at overskrive alle eksisterende .dll filer.

NanoQ
Avatar billede vjorgensen Nybegynder
28. maj 2001 - 09:24 #2
Men NanoQ - har du oplevet det beskrevne problem eller andre problemer?

vjorgensen
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. maj 2001 - 11:07 #3
Generel ustabilitet. Jeg driver et netværk med små 500 arbejdsstationer. Efterhånden har vi opgraderet hele linien til Win2000, da vi fik en masse situationer hvor 98\'erne frøs, når de udførte forskellige funktioner i Office2000 - både Excel og Word.

NanoQ
Avatar billede vjorgensen Nybegynder
28. maj 2001 - 14:02 #4
Efter din mening er det altså et Windows-problem?

vjorgensen