Avatar billede eltempogigante Nybegynder
23. februar 2007 - 11:14 Der er 13 kommentarer

Gratisdns.dk og domæner?

Er der nogen herinde som har erfaring med gratisdns.dk? Er de til at stole på?
Avatar billede screem_brille Novice
23. februar 2007 - 11:29 #1
til at stole på ? hvad mener du ?
Avatar billede coderdk Praktikant
23. februar 2007 - 11:30 #2
Jeg kører 7-8 domæner på gratisdns - Det fungerer som det skal...
Avatar billede fixxxer Nybegynder
23. februar 2007 - 11:32 #3
Jeg kører 7 domæner og det virker helt fint, altid.
Avatar billede leif Seniormester
23. februar 2007 - 11:35 #4
Jeg kører vil jeg tro 35 domæner totalt ved GratisDNS, inkl. flere Business relateret domæner
Avatar billede noob2003 Nybegynder
23. februar 2007 - 12:06 #5
Det er idag 112% pro services, du kan trygt benytte den til DNS hosting.
Avatar billede eltempogigante Nybegynder
23. februar 2007 - 13:59 #6
ok tak - det virker også seriøst, men det der glimmergrafik får det til at se lidt kupon-katalog-agtig ud. :-)
Avatar billede iss Novice
23. februar 2007 - 23:36 #7
Tak, har aldrig fået den besked før om glimmergrafik....
Avatar billede sjh Nybegynder
23. februar 2007 - 23:47 #8
Ja det er sq bare OK.. Du skal bare huske på at du selv skal opsætte DNS, IP osv.. selv. der er nemlig ikke den store support på, med mindre du vil betale for det også. ref: http://www.gratisdns.dk/?size=400&side=20
Avatar billede iss Novice
23. februar 2007 - 23:56 #9
Der er rigeligt support, der er bare ingen der sætter det op for en, det må man selv forstå og vedligeholde. Hvis der var nogle der skulle sætte det op for en hed det ikke GratisDNS men BetalDNS...
Avatar billede sjh Nybegynder
24. februar 2007 - 00:07 #10
Det er jo det jeg mener hvis eltempogigante ikke ved noget om DNS osv.. så er det måske ikke så smart at købe et domæne gennem dem. Det var også bare for at han/hun ikke kommer i klæmme.. og må bruge nogle penge på noget han/hun trode var gratis.
Avatar billede iss Novice
24. februar 2007 - 00:08 #11
Vil nu sige at de how-to de er der er der skulle gøre at de fleste kan være med.
Avatar billede coderdk Praktikant
24. februar 2007 - 00:25 #12
Helt enig, hvis man lige bruger en halv time, burde der ikke være nogen ben i det ;)
Avatar billede doping Nybegynder
18. juli 2012 - 07:32 #13
How to så kan de fleste være med, øhh ja, men hvordan får man det til at virke og hvor står der at man skal vente i timevis på at en ændring træder i kraft. Så howto ?