Avatar billede mizu Nybegynder
23. februar 2007 - 09:07 Der er 2 kommentarer

har brug for hjælp til at få min counter til at tælle.

forestil dig et tomt movieclip hvor der bliver loadet en jpgfil ind som hedder 1.jpg  loadMovie(_root.counter + ".jpg", "n2");= movieclip 1.

Detet movieclip er animeret under en maske som ligger i et andet movieclip nr 2.

movieclip 2 er genbrugt 8 xange i movieclip nr 3 som ligger ude på scenen.
counter er defineret i _root counter=1;

Når animationen i moviclip2 er færdig skal den begynde forfra med en nyt jpg i mivieclip 1  alså 2.jpg og det er her det er svært at finde ud af hvor counteren skal tælle - for hvis den tæller i alle 8 movieclip så tæller den for meget. Og jeg har også bare svært ved at få den til at tælle så flash opdager det jeg bruger trace(); til at holde øje.

Håber dette giver mening og at nogen kan hjælpe mig

(-: Mizu
Avatar billede alexander_j Nybegynder
04. marts 2007 - 10:05 #1
Nej det giver absolut ingen mening - prøv igen.
Avatar billede alexander_j Nybegynder
12. juli 2008 - 20:10 #2
Tid til at lukke?