Avatar billede zeattle Nybegynder
23. februar 2007 - 00:24 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Div bliver stillet forkert.

Hey

Jeg er lidt ny mhs. til div og css, men det virker da som sådan.

http://www.predestined.dk/sh-design/index.php

Problemet er bare som i nok kan se at div copyright bliver gemt ovenpå, det samme med div tekstboks og den anden div med tekst i.

Alle disse skulle egenligt foregå i den div der hedder "main".
Så skulle main jo i teorien bare udvide sig, og den hvide bgcolor følger med.

Dette gør den slet ikke.
Filerne kan hentes på:
www.predestined.dk/shfiler.zip

Håber på noget hjælp.
Avatar billede zeattle Nybegynder
23. februar 2007 - 00:25 #1
Brug dette link til at se det gamle, jeg roder nemlig selv lidt i standart indexen:
www.predestined.dk/sh-design/index2.php
Avatar billede zeattle Nybegynder
23. februar 2007 - 00:27 #2
Forresten, problemet er kun i IE 7.0 og andre browsere.

Siden virker fint i IE 6.0.
Avatar billede jokkejensen Novice
23. februar 2007 - 10:04 #3
JEg forstår ikke problemet - er det den store afstand til copyright divet, som kun fremkommer i ie7 eller hvad problemet ?
Avatar billede roenving Novice
23. februar 2007 - 11:38 #4
Måske skal du bare indsætte en ny div under den med hovedindholdet:

<div style="clear:both;"></div>

-- i øvrigt er det ikke tilladt at have flere elementer med samme id, så du skal nok lave det til en class="orange" !-)
Avatar billede zeattle Nybegynder
27. februar 2007 - 00:05 #5
Jeg har fundet ud af det, var ikke helt det du sage roenving, der vare bare nogle justeringen og nogle divs der skulle ændres og en enkelt fjernes.

Men, havde glemt det med class ved orange, og hvis du gider lægge et svar så kan vi dele points.
Avatar billede roenving Novice
27. februar 2007 - 00:28 #6
Behold du langt de fleste selv, jeg brugte jo ikke tid til at dissekere dit problem for alvor, måske 10-15 point til mig ?-)

Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
02. marts 2007 - 10:59 #7
Tak for point ;~}