Avatar billede evildoctor Praktikant
22. februar 2007 - 12:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IP Telefoni

Jeg tror vi er ved at være klar til at tage springet til IP-telefoni hjemme hos os :)

Hvilket selskab er bedst, billigst, mest stabilt osv... Har kigget lidt på Telsome, men ved ikke rigtigt.
Nogen med erfaringer???
Avatar billede jokkejensen Novice
22. februar 2007 - 12:24 #1
vi har lige fået en løsning fra ip-vision.. løsningen har været nede en dag, pga den trådløse antenne havde et eller andet problem.

ellers ingen problemer.

kører på en dedikeret 4/4 mbit, ca 12-18 telefoner.
Avatar billede mov3dec2006 Nybegynder
23. februar 2007 - 11:32 #2
Bruger dansknet - både god kvalitet og vist nok Danmarks billigste...
Avatar billede evildoctor Praktikant
30. april 2007 - 13:36 #3
:)
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2008 - 13:59 #4
men forvent ingen service fra dem