Avatar billede offenberg Nybegynder
21. februar 2007 - 11:13 Der er 8 kommentarer

Logo til spilleklub

Vi er et par fyre der har lavet en spilleklub, hvor vi gambler og oddser på forskellige sportsgrene. Vi vil derfor ger have lavet et logo med navnet "Danpunters" skrevet med rød på hvid baggrund. Under Danpunters logo´et skal der stå et slogan men mindre skrift "the sure way to make profit" skrevet med sort eller evt. en anden farve. Hvis i/du skulle have forelag er i/du meget velkommen til at kontakte mig. Evt. mod betaling.
Avatar billede simsevu Juniormester
21. februar 2007 - 12:00 #1
Jeg kan da sure bikse noget sammen.
for en 3-500kr
Hvad siger du
Kontakt mig pr msn:
simon(snabela)nadafear(dot)dk
Avatar billede madsbau Nybegynder
21. februar 2007 - 12:03 #2
Hej

Vi er et ny opstartet grafisk produktionsbureau.
Der laver alt inden fra web og tryktemedier.
og vi kan også lave et logo til jer.
Vi er meget fair med prisen.

men i må gerne komme med et budget på dette så vi ved hvad vi arbejder med..

Med venlig hilsen
Mads Bau
Adm. Direktør.

Good Morning Denmark
Grafisk produktion
Stengårds Allé 212, 2.tv.
DK 2860 Søborg
T: 35 13 13 14
mb@goodmorningdenmark.dk
www.goodmorningdenmark.dk
Avatar billede trofo Nybegynder
21. februar 2007 - 13:39 #3
Hej Offenberg,

Prisen for et logo hos mig er 799,- excl. moms.

Jeg laver et logo til dig indtil du er 110% tilfreds. Så der er uendelig antal revideringer.

Logoet bliver leveret så du både kan bruge det til web samt til tryksager.

Du kan se udpluk af vores logoer på www.trofo.dk

Og du kan fange mig på trofo@trofo.dk eller på telefon 31 69 14 15.

Håber at høre fra dig.

Mvh
Troels Hansen
Avatar billede offenberg Nybegynder
21. februar 2007 - 14:56 #4
Hej alle tilbageskrivende. Jeg er intereseret i et logo med top-profesinalisme bag. Jeg vil betale 700,- inkl. moms.

Med venlig hilsen Offenberg
Avatar billede madsbau Nybegynder
21. februar 2007 - 15:06 #5
vi vil give dig et top professionelt logo til din spilleklub

skriv endelig hvis du vil høre mere.

mb@goodmorningdenmark.dk

hilsen Mads Bau
Avatar billede dysp Nybegynder
21. februar 2007 - 17:26 #6
Goddag,

jeg er en person som prøver at supplere til studiets liv med nogle penge.
Jeg har 6 års erfaring med photoshop og jeg mestrer derfor langt de fleste grafiske opgaver.
Jeg er ikke ude på at køre en forretning, men nærmere hjælpe folk og få en skilling igen. Jeg kræver ikke 1.000 kr,-

for et logo, så kontakt mig og så finder vi en pris :)

Jeg er også medlem af en mindre gruppe som laver hjemmesider til rimelige priser, så hvis det er et ønske, er det

også en mulighed, selvom det kræver en del mere kommunikation end fx et logo.

Kontakt mig, så snakker vi om sagerne.

dysperen(at)gmail(dot)com

Mvh. Dysp
Avatar billede bill20 Nybegynder
22. februar 2007 - 08:04 #7
Avatar billede tikz Nybegynder
02. marts 2007 - 20:03 #8
Har du fået lavet logoet?