Avatar billede -jesper- Nybegynder
21. februar 2007 - 09:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

S-Video/RGB fra bærbar til LCD-TV

Hejsa,

Et hurtigt spørgsmål fra hoften! Hvad giver den bedste opløsning/skærmoplevelse, når valget står mellem et alm. skærmkabel (RGB) og et S-Video kabel for at overføre skærmbillede fra en bærbar til et 32" LCD-TV? (Fujitsu-Siemens)

Eller der er måske ingen forskel? Vil bare høre hvilket kabel jeg skal smide penge efter :) Tak på forhånd!

/Jesper
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2007 - 09:11 #1
RGB giver det bedst billede, men kun hvis tvet, har en VGA indgang  (ellers kan du ikke tage signalet fra VGA udgangen,da de ikke kører med samme h og v synk frekvens)
Avatar billede -jesper- Nybegynder
21. februar 2007 - 10:25 #2
Super! Det har det nemlig.. :) Skal jeg gå efter noget særligt kabel for at få bedste billede? Jeg tænker på ekstra skærmning i kablet eller lign.?
Avatar billede -jesper- Nybegynder
21. februar 2007 - 18:09 #3
Fik fingre i et godt skærmkabel i dag og fik et superskarpt billede! Tak for hjælpen!
Avatar billede screem_brille Novice
21. februar 2007 - 19:01 #4
det var så lidt ;)