Avatar billede torving Nybegynder
20. februar 2007 - 22:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilgå Cache på kørende web applikationer fra Webservice

Hej Eksperter.

Jeg sidder med hovedet i blød men er gået i stå.
Jeg har 10 web applikationer kørende på en server(IIS6.0).
Desuden har jeg et par webservices. Mit spørgsmål er følgende.
Er det overhovedet muligt at tilgå Cache'en (System.Web.Caching.Cache) på de forskellige kørende Web Applikationer fra f.eks en af webservice.
Altså kan man fra en web applikation tilgår en anden web applikations Cache?
Det behøves ikke at være Cache som ovenstående angivet, det kunne også være en anden Applikations cache som jeg ikke kender til. Bare sålænge at jeg kan tilgå den fra en web applikation kørende i et andet AppDomain.
Sig til hvis ovenstående ikke giver mening.

Mvh. Tørving
Avatar billede arne_v Ekspert
20. februar 2007 - 22:58 #1
forhaabentligt ikke vil jeg sige - ellers vil der vaere nogle grimme security
huller paa et ASP.NET web hotel

en web service i hver web applikation lyder som den nemme loesning
Avatar billede torving Nybegynder
20. februar 2007 - 23:34 #2
Ja, jeg ser din pointe. Tænkte nok det heller ikke var en mulighed. Nå men du for bare dine point hvis du smider et svar. Så vil jeg arbejde videre.
Avatar billede arne_v Ekspert
21. februar 2007 - 01:45 #3
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
06. maj 2007 - 22:53 #4
så mangler du bare at acceptere
Avatar billede arne_v Ekspert
17. juni 2007 - 05:39 #5
??