Avatar billede kimpolo Novice
19. februar 2007 - 17:08 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan fjernes iriterende bluetooth program BlueSoleil

Jeg har et bluetooth program installeret til min Trådløse Tastatur + Mus  (Bluesoleil 1.6 mener jeg den hedder)
Men det er ikke installeret rigtigt , og jeg kan ikke fjerne det helt , det blokkerer også for installation af andre bluetooth programmer    HVORDAN FÅR JEG DEN VÆK
Findes der et sletteprogram  eller skal man ind et sted i windows XP for at slette det helt
Avatar billede michaelkaas Nybegynder
19. februar 2007 - 17:15 #1
Kontrolpanel -> tilføj fjern programmer.. der ligger måske en uninstall derinde :)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. februar 2007 - 17:34 #2
fandt dette,.-> http://www.bluesoleil.com/forum/forum_posts.asp?TID=124&PN=1&get=last
måske noget du kan bruge..?
Avatar billede hcma Novice
19. februar 2007 - 18:34 #3
eller prøv en reg-cleaner:
http://www.hcma.dk/tips31to40.htm#no33
Avatar billede kimpolo Novice
19. februar 2007 - 19:28 #4
Uninstall virker ikke i tilføj/fjern programmer
og bartfreak og hcma  måske kan jeg bruge jeres tips , men jeg sidder ikke ved min egen PC nu, da den ikke er oppe at køre , på grund af  skift af bundkort, og min plan er nu at lave en Repair og så ordne problemet med mit Bluetooth, ellers skal jeg have den gamle bundkort i igen , for at gemme programmer på en anden partion  og nyinstallere

Ps i kan lægge en svar,så kan i dele point . for jeg tror at måske begge svar virker

Mvh.  Kim
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
19. februar 2007 - 19:52 #5
okay.
Avatar billede hcma Novice
19. februar 2007 - 22:45 #6
svar :o)    hvis det ikke virker, afviser du bare svaret