Avatar billede peter_panik Nybegynder
19. februar 2007 - 12:47 Der er 3 kommentarer

DTS parameter issue

Hej alle,

Jeg har behov for at køre en række querys op mod en ODBC datakilde. Til dette formål har jeg oprettet en DTS pakke, med 2 connections(kilde og destination), hvor jeg har lavet en Transform Data Task mellem.
Jeg vil gerne udefra via en txt fil f.eks. kunne styre hvilken SQL query min Transformation Data Task udfører.

Transform data tasken skal udføre følgende querys:
"SELECT value, .name, timeperiod FROM HitSummary WHERE timeperiod = '2006.01'"
"SELECT value, .name, timeperiod FROM HitSummary WHERE timeperiod = '2006.02"
"SELECT value, .name, timeperiod FROM HitSummary WHERE timeperiod = '2006.03"

Jeg kunne så samtidigt godt tænke mig at disse querys lå i en ekstren fil, som jeg kunne opdatere. Jeg vil gerne kunne sætte min DTS pakke til at køre en gang i døgnet, og udføre alle querys i den textfil.

Hvordan gør jeg dette? Det er ved at drive mig til vanvid, og jeg har søgt på livet løs på google.
Hjælp!
Avatar billede peter_panik Nybegynder
19. februar 2007 - 12:49 #1
PS: Det er ms sql server 8.0 desktop edition.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
25. februar 2007 - 18:27 #2
Nu siger du SQL8.0, hvad mener du så?
Avatar billede peter_panik Nybegynder
26. februar 2007 - 17:27 #3
Beklager jeg ikke var specifik nok. Her er den eksakte information:

8.00.760 (SP3).

Jeg håber meget på svar. Er ret desperat...