Avatar billede loho03 Nybegynder
18. februar 2007 - 12:26 Der er 4 kommentarer

installation af internet explorer

Jeg har ikke internet explore på min maskine, men firefox og netscape. Jeg vil gerne have min maskine til at køre internet explore er der nogen der kan sige mig om jeg skal afinstallere de andre to før jeg ligger explorer på eller hvad
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2007 - 12:29 #1
win 95 ? alle nyere windows har jo IE indbygget.

Nej det er ikke nødvendigt at fjerne FF og netscape.
Avatar billede loho03 Nybegynder
18. februar 2007 - 12:48 #2
Det er windows xp. Jeg har nu fået det installeret, men hver gang jeg går på en side laver den en cookies og så kan jeg ikke komme videre
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. februar 2007 - 12:49 #3
"men hver gang jeg går på en side laver den en cookies og så kan jeg ikke komme videre"

Forklar lige hvad du mener....???
Avatar billede loho03 Nybegynder
18. februar 2007 - 13:02 #4
ved hver eneste søgning i explorer 7 dannes en cookie med efterfølgende hvid skræm
(pop-up er blevet tilladt). Ved at trykke på det røde kryds i højre hjørne af skærmen fremkommer så svaret på den oprindelige søgning. Det virker som om at den
dannner denne cookie som en form for beskyttelse på trods af at jeg har givet tilladelse til at den må vise siden.