Avatar billede jecalc Nybegynder
18. februar 2007 - 12:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor sidder harddisk

Jeg har en Medion MD 7483 Model fid 2110 hvor jeg skal have udskiftet harddisken. Jeg har forgæves kigget i alle revner, sprækker, skruet alle låg af i bunden, men harddisken kan jeg ikke finde. Håber der er en der kan hjælpe.
Avatar billede huset Praktikant
18. februar 2007 - 13:18 #1
Har du tjekket din manual?

Den kan sidde som en slot in i en af siderne
Avatar billede peet-49 Novice
18. februar 2007 - 13:21 #2
Mener den i Medion sidder under tastaturet i venstre side.
Avatar billede jecalc Nybegynder
19. februar 2007 - 10:10 #3
Har tjekket manualen, den fortæller intet om hvor harddisk sidder.
Avatar billede melieha Nybegynder
19. februar 2007 - 10:23 #4
Nu har jeg ikke lige kunnet finde noget billede af den, men hvis det er muligt at skrue lydout-/input ud af den (Det stykke hvor du sætter højtalere/mikrofon til), så plejer det at være et oplagt sted at gemme harddisken :)
Avatar billede peet-49 Novice
19. februar 2007 - 11:00 #5
De Medion`s, jeg har haft fingrene i, sad disken under tastaturet i venstre side.
Avatar billede jecalc Nybegynder
19. februar 2007 - 14:46 #6
den sidder ved lydout-/input helt fremmei front i venstre side. Så det må være melieha der skal have point. Det er så længe siden jeg har givet point, at jeg ikke kan huske det.
Avatar billede melieha Nybegynder
19. februar 2007 - 14:52 #7
:)
Det skulle være muligt når jeg kaster et svar ;)
Avatar billede peet-49 Novice
19. februar 2007 - 15:51 #8
:)