Avatar billede blanken Praktikant
17. februar 2007 - 23:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dior - kom her og få dine velfortjente point

http://www.eksperten.dk/spm/763207#rid6640713
Avatar billede dior Nybegynder
18. februar 2007 - 01:25 #1
Hej Blanken.
Mon det var rigtigt denne gang?
:-)
Avatar billede blanken Praktikant
18. februar 2007 - 01:38 #2
Super dior - det lykkedes - værs'go

Til din orientering: Nogle giver svar med det samme, mens andre starter med en kommentar og venter på, hvem spørger ønsker at give point.

Personligt giver jeg altid kun kommentarer ved spørgsmål og hvis det kan bruges er det op til spørger selv at bede om et svar hos den/de enkelte. Svaret kan nemlig deles blandt andre.

Læs evt. http://expfaq.dk/ eller spørg under fri debat.

God fornøjelse her på E, håber at du vil få mange fornøjelige svar på dine spørgsmål og måske også selv kunne levere nogle til andre.
Avatar billede dior Nybegynder
18. februar 2007 - 07:13 #3
Godmorgen Blanken :-)
Tak for point,og din søde hilsen.
Jeg er sikker på jeg nok skal få mange fornøjelige og lærerige timer herinde.Og håber bestemt også jeg kan hjælpe andre engang imellem :-)
Jeg har aldrig lært om pc,så det lidt jeg kan,har jeg selv lært,og lidt har min kusine lært mig.
Kan du have en rigtig hyggelig søndag.
Mange hilsener fra dior :-)