Avatar billede beamster Nybegynder
17. februar 2007 - 22:22 Der er 4 kommentarer

Skærm slukker

Når jeg starter min comp op, og den skal til at indlæse windows xp, slukker skærmen. Er der nogen der har oplevet det, og hvad kan det skyldes ???
Avatar billede anders_h Novice
17. februar 2007 - 22:43 #1
Kan det være at du kører med en opløsning, som skærmen ikke understøtter?
Avatar billede beamster Nybegynder
17. februar 2007 - 22:45 #2
Nej jeg kører 800 x 600. Har den altid gjort. Den slukker når den går fra DOS og over til opstart af windows.
Avatar billede fromsej Praktikant
18. februar 2007 - 10:46 #3
Tænder den igen, når Windows er indlæst?
Hvad sker der, hvis du starter op i fejlsikret?
Avatar billede anders_h Novice
18. februar 2007 - 22:50 #4
Hvis det er en bærbar, kan det evt. være fordi output er sat til computerens VGA-udgang.