Avatar billede supergris_en Nybegynder
17. februar 2007 - 20:01 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Lavt lys i bærbar skærm (Znote 6314W)

Hejsa

Jeg har lige købt en Znote og den er rigtig fed, men lyset på skærmen er meget lavt så hvis der er meget lyst i rummet er det svært at se hvad der står på skærmen.

Jeg har prøvet at indstille gamma, lysstyrke mv. uden held. Det er som om skærmen ikke får nok strøm...

Nogen der ved om det kan fixes med et eller andet program eller er den defekt?
Avatar billede old-faithful Praktikant
17. februar 2007 - 20:09 #1
Har dit tastatur genvejstaster til at justere skærmens lysstyrke?
Avatar billede mads-3 Nybegynder
17. februar 2007 - 22:21 #2
ja prøv at tjek om der er nogle genvejstaster..
På min kan man trykke FN+Pil højre for højere lysstyrke. Det kan du evt. prøve, eller FN+Pil op.
Avatar billede huset Praktikant
18. februar 2007 - 10:01 #3
FN + F5/F4
Avatar billede supergris_en Nybegynder
18. februar 2007 - 16:22 #4
TAKKER!!! :D
Avatar billede old-faithful Praktikant
18. februar 2007 - 16:43 #5
Udmærket! Jeg har hermed lagt et svar, som du kan acceptere hvis du synes at mit indlæg hjalp.
Avatar billede huset Praktikant
19. februar 2007 - 08:23 #6
.... ellers bare afvis
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. februar 2007 - 08:31 #7
lige en bemærkning. de fleste bærbare skruger automatisk ned for lysstyrken når de kører på batteri
Avatar billede huset Praktikant
24. februar 2007 - 10:58 #8
Tid til feedback fra opretter??
Avatar billede huset Praktikant
11. marts 2007 - 08:10 #9
Kunne man forvente feedback eller afslutning her i den kommende fremtid??
Avatar billede supergris_en Nybegynder
12. marts 2007 - 10:02 #10
Lukket