Avatar billede uso Nybegynder
16. februar 2007 - 23:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skifte webhost

Hej Exp.dk

Jeg er ved og overveje og skifte webhotel, fra surftown til noget andet. Jeg har indtil nu bare kørt 'starter' pakken.

På siden, skal vi bruge i hver fald en halv gigabyte diskplads (meget gerne mere). Og så skal vi som minimum bruge 20 Gigabyte om måneden.
Derudover, skal der være PHP og SQL, og gerne mere end 20 POP3 (med webmail helst).
Og så SQL serveren, skal helst have mulighed for kontakt udefra (grundet andre ting der skal ind og hente data ud. Det er ikke muligt hos surftown, eller jo, det er det, men ind i mellem så afviser den og den er langsom osv.)
Den behøves ikke og være dansk hosted, det er en 'europæisk' side, med flest brugere fra skandinavien.

Ang. pris, så må det (helst) ikke koste mere end 600 om året.

Jeg kom forbi http://www.hostmonster.com/ , men det lyder næsten for godt der?

Hvis der er nogle der kender nogle goder steder, må i meget gerne smide en besked? :)

Mvh.
UsO
Avatar billede ejay Novice
19. februar 2007 - 13:18 #1
Avatar billede ejay Novice
19. februar 2007 - 13:20 #2
Der koster deres største pakke 480kr pr år. og jeg ved fra andre at de har en hurtig  og effektiv support.
Avatar billede theprofessor Nybegynder
19. februar 2007 - 16:39 #3
for under 50 kr./md. kan du nok få noget, men det kommer an på både diskplads og webservices...B1 koster kun 9 kr./md med webdomæne, men ikke alle er tilfreds med dem...har du kigget på:

cliche, freepaq, scannet, her i Dk???
i udlandet, er der flere...
Avatar billede theprofessor Nybegynder
19. februar 2007 - 16:41 #4
her er nogle foreslag fra Google:

Billigt webhotel
250 MB for kr. 9,- pr. måned inklusiv email og support.
www.webdomain.dk

Brug for et Webhotel?
Gratis oprettelse af domæne ved samtidig køb af webhotel, kig ind!
DanDomain.dk/Webhotel

Domæne priser
hurtigt og nemt at bestille billigt skal det være, så kik her
www.servermarket.dk

Domæneregistrering
Bestil online - nemt og hurtigt! dk, com, net, org, biz, info m.fl.
www.idomain.dk

Free Hosting at GoDaddy
$6.95 Domain incl Web Site Builder, Hosting, Blog, Email & More Free!
GoDaddy.com

Elite Webhotel
Hosting i topkvalitet & god support Priser fra 25 Kr/Md. Op til 2000 Mb
www.elitehost.dk
Avatar billede uso Nybegynder
08. april 2007 - 01:09 #5
Det blev en VPS sorry for langsom svartid >.<