Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
16. februar 2007 - 22:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med UltraVNC

Hej,

Jeg sidder og prøver at få UltraVNC til at virke. Jeg har hentet den nyeste version fra sourceforge, og har installeret det på begge maskiner (klienten og serveren).

Jeg skal nu have hjælp til hvad jeg skal skrive, og hvor (for begge maskiner).

PÅ forhånd mange tak.
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
17. februar 2007 - 13:12 #1
Jeg har prøvet at taste ipconfig i command og indtaste IP adressen på server computeren, men den skriver "Access declined".

Sætter pris på hjælp!
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
17. februar 2007 - 15:20 #2
Det haster, så hvis nogen kan hjælpe ville jeg sætte stor pris på det!
Avatar billede screem_brille Novice
17. februar 2007 - 15:49 #3
er maskinen du vil forbinde til bag er router ?
Avatar billede ostyrpuda Nybegynder
17. februar 2007 - 15:56 #4
Hey Brille,

Nej det er den ikke.
Tak for det, men har ellers lige selv løst problemet. Jeg deaktivered bare "MS logon" på server maskinen, og så fik jeg adgang :)