Avatar billede 110777 Nybegynder
16. februar 2007 - 14:44 Der er 4 kommentarer

Dansk proofing tools under engelsk office 2007

Jeg har kæmpe problemer med at installere dansk proofing tools under en UK udgave af office 2007, den eneste måde jeg kan få det til at virke er ved at installere dansk office 2007.

Problemet er at hvis jeg prøver at køre "proof.MSI" for jeg en fejl 1713, og jeg har prøvet alle mulige og umulige ting for at få det til at spille.

Er der nogen derude der har været i stand til at installere en UK office 2007 og derefter smide en dansk proofing tools på, i så tilfælde er jeg meget interesseret i at vide hvordan og i hvilken rækkefølge i har gjort det.
Avatar billede leif Seniormester
16. februar 2007 - 14:49 #1
Måske dumt spm. men nu er det en Proofing Tools til 2007 ?
Avatar billede 110777 Nybegynder
16. februar 2007 - 15:46 #2
ja :)
Avatar billede sandesign Nybegynder
18. september 2007 - 20:28 #3
Jeg er løbet ind i nøjagtig det samme problem, og har prøvet den fremgangsmåde, som jeg tidligere har brugt med succes for office11. Kom du nogensinde fem til en løsning?
Avatar billede betmar Nybegynder
21. november 2007 - 11:19 #4
Man kan ikke køre msi-filer direkte i Office 2007. Alt bliver styret af setup.exe.

Jeg tilføjede folderen PROOFING.DA-DK fra den danske language pack til min Office 2007 folder struktur og kørte Proof.msi filen på følgende måde:

%WINDIR%\system32\msiexec.exe /i \\'OFFICE_DIRECTORY'\Proofing.da-dk\Proof.da\Proof.msi LAUNCHEDBYSETUPEXE=1