Avatar billede feldthaus Nybegynder
16. februar 2007 - 10:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outlook: Datafilen blev ikke lukket korrekt

Hver gang jeg åbner Outlook kommer der en besked med at "Datafilen 'VIA_Arkiv' blev ikke lukket korrekt. Filen undersøges for problemer.". Herefter bruger den ca. et minut på at scanne filen igennem for fejl.

Fejlen opstår også selvom jeg lukker Outlook normalt. VIA_Arkiv er en .pst fil, som jeg manuelt flytter gamle mails over i. Den er 1,37 GB stor.

Har I nogle forslag til hvordan jeg kan rette fejlen?

Vinduet med fejlen kan ses her:
http://feldthaus.users.whitehat.dk/OutlookFejl.png
Avatar billede screem_brille Novice
16. februar 2007 - 10:39 #1
Avatar billede mile Juniormester
22. februar 2007 - 14:59 #2
Yep jeg er enig med Screem Brille at du skal køre en scanpst på filen. Dernæst er det nok værd at overveje at lade være med at hælde så meget mere i den. Opret en ny ved at gå i filer, datafilstyring og tilføj.
Avatar billede feldthaus Nybegynder
22. januar 2010 - 15:18 #3
Lukker tråden.